bende alah ni yg memekakkan korang! *lagu fav aku lah :D

videokeman mp3

Menuju Kejayaan


KENTUCKY FRIED CHICKEN HOLDING INTERNATIONAL COLLEGE. Ini lah tempat aku menuntut ilmu dalam diploma seni kulinari selama tiga tahun selepas spm :)
Alhamdulillah buat masa ni aku seronok bawa diri kt kolej ni,belajar dgn rakan2 yg slalu bg kerjasama. dan jarang timbul kn masalah. assignment pon berjalan lancar dan tidak bermasalah.

Ya Allah engkau permudahkan lah urusan aku dalam mnguruskan segala masalah yang timbul di kolej ini,walau bru beberapa bulan je aku msuk dari bulan nov 2011 aku dah bnyk mngahadapi mslah dari segi CGPA dan pointer yg semakin rendah.

Tuhan cerahkan lah masa depan aku utk mencapai kerjaya yg bagus. Murahkan la rezeki aku dan keluarga bgi menjelaskan hutang pinjaman semasa aku belajar di KFCH ni. 

AMIN.....